نکات خرید کلرزن استخر
نوشته شده توسط : zg

تزریق کلر

تزریق کلر و چگونگی انجام آن ، بخش مهمی از نگهداری استخر می باشد و کنترل میزان کلر آب، رکن اصلی در ضدعفونی و از بین بردن باکتری هاست که از مهمترین تجهیزات استخر به شمار می رود. کلر مایع و یا پودری را به صورت دستی و دو بار در روز به آب استخر اضافه می کنند، این روش شاید ساده و آسان بنظر برسد ولی با انجام این کار کلر به صورت یکنواخت در آب حل پخش نمی شود و قطعا روش مناسبی نیست.

کلریناتورهای استخر این مشکل را حل کرده و مدت زمان صرف شده برای نگهداری استخر را کاهش می دهند. کلریناتورهای استخر تزریق کلر را در تمام طول شبانه روز به صورت اتومات انجام داده و آب استخر را کاملا تمیز و ضدعفونی نگه می دارند. در ادامه به معرفی انواع کلرزن استخر می پردازیم.

 

کلرزن شناور

کلرزن شناور ساده ترین نوع کلرزن ها می باشد. کلرزن شناور شامل یک مخزن پلاستکی بوده و اصولا دارای ظرفیت 3 پوند قرص کلر 1 یا 3 اینچ میباشد. جهت استفاده از کلرزن شناور باید قرص های کلر را در محفظه آن قرار داده و پس از بستن درپوش آن، کلرزن را روی سطح آب رها کنید. آب استخر وارد کلرزن شده و سبب حل شدن قرص ها می شود و با حرکت پیوسته روی سطح آب، کلر در آب استخر پخش می شود.

کلرزن های شناور ارزان قیمت بوده و به راحتی قابل تعویض هستند، اما در کلرزن های شناور کنترلی روی میزان کلر حل شده در آب وجود ندارد . در هر صورت اگر به دنبال یک کلرزن ساده و دارای کاربرد آسان هستید، این دستگاه گزینه خوبی برای شماست.

 

کلرزن خطی

کلرزن خطی که دارای سیستم اتومات می باشد شامل یک محفظه ی پلاستیکی استوانه ای است بصورتیکه قرص های کلر سایز 1 یا 3 اینچ درون آن قرار می گیرند. کلرزن خطی دارای یک ورودی و خروجی است که به خط لوله کشی سیستم تصفیه آب استخر متصل می شوند. کلرزن خطی بعد از سیستم فیلتراسیون قرار می گیرد. کلرزن خطی به دو دسته تقسیم می شود.

کلرزن خطی درون خط (inline)

کلرزن خطی برون خط (offline)

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت کلرزن استخر و تجهیزات ضدعفونی استخر به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 





:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , کلرزن , کلرزن استخر , کلرزن خطی , کلرزن نمکی , کلرزن شناور ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: